ADVIES ÉN ONDERSTEUNING OP MAAT

FULL-SERVICE AANPAK

Atimo biedt professionele begeleiding gedurende het gehele traject: van aankoop tot implementatie én daarna!

Onze accountmanagers geven een deskundig advies op maat. De consultants helpen bij de implementatie van het systeem. Gebruikers van onze systemen kunnen met vragen terecht bij onze professionele helpdesk en de afdeling technisch support. Ook bieden wij online service via onze supportsite en geven we praktische klassikale trainingen zodat de gebruikers onze WFM-urenmanagementsoftware optimaal kunnen benutten.

R&D

Atimo’s eigen R&D-afdeling levert een belangrijke bijdrage aan innovatie. In de dagelijkse praktijk betekent dit het verder ontwikkelen van de toekomstgerichte Time-Wize Experience software.

Consultancy

Een nieuw systeem vergt voorwerk. Welke koppelingen met andere systemen zijn er nodig? Welke (cao-)regelingen gelden er in de organisatie van de klant? Welke gegevens wil de klant boven water halen? Met de Time-Wize Experience software leveren we de basis. Vanuit de expertise van onze consultants zorgen we voor klantspecifieke aanpassingen. Zij helpen bij de implementatie van het systeem en zorgen er voor dat Time-Wize Experience vanaf dag één goed te gebruiken is door het urenmanagementsysteem in te richten aan de hand van een uitgebreid scopedocument, dat de relevante regelgeving in beeld brengt. In het projectplan maken wij heldere afspraken omtrent de aanpak, uitvoering en afronding van het implementatieproject.

Technisch support

Onze eigen technische supportmedewerkers assembleren de terminals (klantspecifiek), verplaatsen softwaredatabases en zijn verantwoordelijk voor het ophangen, aansluiten en in bedrijf stellen van de hardware. Ook bij storingen staan zij voor onze klanten klaar.

Helpdesk

Atimo heeft een eigen helpdesk. Deze medewerkers ondersteunen de gebruikers van onze urenmanagementsystemen op adequate wijze via de supportsite of met behulp van remote support.