Je bent hier:

Advies en ondersteuning gedurende het gehele traject

Onze accountmanagers geven een deskundig advies op maat. De consultants helpen bij de implementatie van het systeem. Gebruikers van onze systemen kunnen met vragen terecht bij onze professionele helpdesk en de afdeling technisch support. Ook bieden wij online service via onze supportsite. Bij Atimo kun je uitgaan van full-service advies en ondersteuning  gedurende het hele proces.

Eigen R&D afdeling

Atimo’s eigen R&D-afdeling levert een belangrijke bijdrage aan innovatie. In de dagelijkse praktijk betekent dit het verder ontwikkelen van de toekomstgerichte Time-Wize Saphir software.

Klantspecifieke aanpassingen en implemtenatie door consultancy

Een nieuw systeem vergt voorwerk. Welke koppelingen met andere systemen zijn er nodig? Welke (cao-)regelingen gelden er in de organisatie van de klant? Welke gegevens wil de klant boven water halen? Met de Time-Wize Saphir software leveren we de basis. Vanuit de expertise van onze consultants zorgen we voor klantspecifieke aanpassingen. Zij helpen bij de implementatie van het systeem en zorgen er voor dat Time-Wize Saphir vanaf dag één goed te gebruiken is door het urenmanagementsysteem in te richten aan de hand van een uitgebreid scopedocument, dat de relevante regelgeving in beeld brengt. In het projectplan maken wij heldere afspraken omtrent de aanpak, uitvoering en afronding van het implementatieproject.

Technisch support voor de terminals en storingen

Onze eigen technische supportmedewerkers assembleren de terminals (klantspecifiek), verplaatsen softwaredatabases en zijn verantwoordelijk voor het ophangen, aansluiten en in bedrijf stellen van de hardware. Ook bij storingen staan zij voor onze klanten klaar.

Advies & ondersteuning Atimo: Helpdesk

Atimo heeft een eigen helpdesk. Deze medewerkers ondersteunen de gebruikers van onze urenmanagementsystemen op adequate wijze via de supportsite of met behulp van remote support.

Ondersteuning software