EIGEN HELPDESK

De Atimo helpdesk is bereikbaar via de online supportsite. Daar kunnen gebruikers van onze applicatie vragen stellen en storingen melden over onze systemen.

Onze consultants helpen snel en kundig met het:

  • – beantwoorden van vragen over de WFM-urenmanagementsoftware en/of tijdregistratie- en toegangsterminals
  • – oplossen van eventuele problemen
  • – bieden van praktische ondersteuning
  • – maken van simulaties door uitwisseling van bestanden of door remote in te loggen om zo direct een adequaat antwoord te kunnen geven

Bereikbaarheid helpdesk

De Atimo helpdesk is alleen bereikbaar via de Atimo supportsite.
Hiervoor is een inlogcode nodig.

Gebruikers die nog geen inlogcode hebben, kunnen het supportformulier op de supportsite gebruiken. Ons systeem maakt voor hen automatisch een inlogcode aan voor volgende bezoeken.

Nadat een gebruiker een ticket heeft aangemaakt of een supportformulier heeft ingevuld, krijgt de helpdesk deze binnen en nemen zij deze in behandeling. Alle vervolg(re)acties zijn, na inloggen, eenvoudig te bekijken en te beantwoorden in het supportticketsysteem.

Instructie bij gebruik van Atimo supportsite

Telefonisch contact

Bellen kan, nadat u een online melding heeft gedaan. Houd hierbij wel het ticketnummer bij de hand. Onze medewerkers kunnen daarom vragen.

De Atimo helpdesk is op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur bereikbaar op 0346 – 58 18 75 (normaal gesprekstarief).

REMOTE SUPPORT VOOR EEN ADEQUATE OPLOSSING

De Atimo helpdesk kan via remote support ook deskundige hulp op afstand verlenen. Dat is wel zo makkelijk.

Onze consultants hebben de mogelijkheid om op een makkelijke en veilige manier remote op afstand mee te kijken op het beeldscherm van de Time-Wize Experience gebruiker. Met behulp van deze remote support kunnen we eventuele problemen snel analyseren en oplossen. De gebruikers kunnen tijdens de verbinding meekijken wat wij op hun PC’s uitvoeren en zo de controle houden.

Wij garanderen een veilige verbinding bij remote support via GoToAssist Corporate. Het is tevens goed om te weten dat wij niet (ongewenst) opnieuw verbinding kunnen maken, nadat wij de remote support sessie hebben afgesloten .

GoToAssist