Supportsite Atimo

Eigen supportsite

Inloggen op de supportsite

 

Klanten die nog geen inloggegevens hebben, kunnen het supportformulier gebruiken.

Onze supportsite ontwikkelden we speciaal voor de gebruikers van onze systemen. Zij kunnen daar 24/7 hun vragen en storingsmeldingen loggen via een supportticketsysteem. Hierin is precies te zien wat de status van het ticket is.

 

Lees hier meer over het gebruik van de Atimo supportsite.

Remote support

Inloggen op GoToAssist

Log onder begeleiding van onze helpdesk in op:

 

N.B. De remote supportfaciliteit is enkel beschikbaar voor gebruikers die een remote supportcontract hebben afgesloten. Nog geen remote supportcontract? Neem dan contact op met onze afdeling verkoop.

Naast de Atimo supportsite bieden wij remote support. Dit is een gebruiksvriendelijke supportoplossing waarbij onze helpdesk op afstand met de gebruiker meekijkt en zo snel tot een adequate oplossing kan komen.

 

Hoe werkt het? Neem altijd eerst contact op met onze helpdesk. Zij begeleiden de gebruiker bij het inloggen op de remote support via GoToAssist Corporate.

Advies en ondersteuning

Wij willen organisaties van A-Z ondersteunen als het gaat om urenmanagement. Daarom leveren wij betrouwbare producten in combinatie met deskundig advies & full-service ondersteuning.

 

Veelgestelde vragen (FAQ)

Op onze supportsite staat een aantal FAQ’s en handleidingen, specifiek over het gebruik van de Time-Wize software en/of terminals.

N.B. De meeste van deze veelgestelde vragen zijn toegankelijk na het inloggen op de supportsite.

 

Daarnaast krijgen we regelmatig vragen als: