Je bent hier:

Ontwikkelingen van Atimo

Uiteraard doen wij dingen niet zomaar. Het is onze visie om organisaties met onze producten en diensten optimaal te ondersteunen op het gebied van urenmanagement. Wij willen software leveren die de bedrijfsprocessen rondom arbeidstijd optimaliseert. Software die goed blijft aansluiten bij jouw eisen en wensen én bij deze tijd. Software die intuïtief werkt en die veel gebruikersgemak biedt. Software met toegevoegde waarde.

Daarom werken onze specialisten continue aan nieuwe functionaliteiten voor onze Time-Wize software. Ontdek ze hier.

Time-Wize Experience 2.0

De urenmanagementsoftware zoals je die al kende, maar dan sneller, mooier, overzichtelijker en geheel in eigen huisstijl in te richten!

Doe meer met Time-Wize Saphir

Het werd tijd voor een nieuw uiterlijk van onze software. Zo kwamen wij tot Time-Wize Saphir: de urenmanagementsoftware die je gewend bent, maar dan sneller, mooier en overzichtelijker. Uiteraard gingen onze ontwikkelaars verder dan alleen maar een nieuwe look. Zij voorzagen Time-Wize Saphir van verschillende nieuwe, innovatieve functies. Hierdoor komt de software op mobiele apparaten nog beter tot haar recht en kan jij meer met deze vernieuwde software. Beschikbaar in 2018.

Before / After

Development Experience 2.0

Front-End 90%
Back-End 80%
Webservice 90%

Responsive design

Time-Wize Saphir heeft een responsive design. Dat zorgt er voor dat de software op nagenoeg ieder schermformaat uitstekend te bekijken is. Dus niet alleen vanaf de PC maar ook vanaf een tablet. Hierdoor is de software te gebruiken waar en wanneer jij dat maar wilt, zonder in te leveren op gebruiksgemak.

Eigen look en feel

In de vernieuwde software kun je twee kleuren kiezen, bijvoorbeeld uit jouw bedrijfslogo. Hiermee pas je de look van Time-Wize Saphir in een paar klikken aan, zodat deze aansluit bij de huisstijl van de organisatie. Dat maakt dat de software beter herkenbaar is voor de gebruikers. Hierdoor zullen zij het softwareproduct makkelijker accepteren, wel zo prettig.

Nooit meer je wachtwoord vergeten

In Time-Wize Saphir is het mogelijk om met behulp van je social media account in te loggen. Met deze nieuwe functie is het probleem van een vergeten wachtwoord in principe verleden tijd, iedereen weet immers de login-gegevens wel van zijn/haar Google/Microsoft/LinkedIn of Facebook account. Dit social media account hoef je maar eenmalig te koppelen met je Time-Wize Saphir account om er vervolgens niet meer naar om te hoeven kijken, puur gemak dus.

Social Login Time-Wize Saphir

Alles op één scherm

Het vernieuwde navigatiemenu toont alle navigatie-onderdelen in één oogopslag. Zo vind jij snel en intuïtief je weg in de urenmanagementsoftware. Ook is het mogelijk om vaak gebruikte onderdelen als favoriet in te stellen op je dashboard. En ze vanaf daar met één klik op te starten. Dit alles maakt dat jij efficiënter kunt werken.

Geheel nieuwe planning

In Time-Wize Saphir gaat een geheel nieuwe planning-module komen. Deze nieuwe planning-module sluit geheel aan bij de nieuwe stijl van Time-Wize en zal net zo intuïtief gaan werken als het nieuwe softwarepakket. Bovendien zal er meer informatie op het scherm zichtbaar zijn, terwijl het ook nog overzichtelijker is. Zo wordt het plannen van uw medewerkers nog veel plezieriger!

Vernieuwde Android App

In 2017 publiceerden wij de nieuwe versie van onze Android applicatie in de Google Play Store. Met meer functionaliteit dan ooit én in dezelfde moderne stijl als Time-Wize Saphir. Een nieuwe mijlpaal voor ons na uitgebreide ontwikkel- en testfasen.

tw_icon_test13

Kiezen voor de kracht van Android

Android ontwikkelt zich zeer snel en onze applicatie kan daarbij natuurlijk niet achterblijven. Daarom hebben wij onze Android App voor mobiel urenmanagement up-to-date gebracht. Onze ontwikkelaars zijn druk bezig geweest met het testen van de een reeks nieuwe functionaliteiten. Ga naar de Google Play Store om de laatste versie te downloaden of bekijk hieronder een aantal uitgelichte items.

Google Play

Intuïtieve bediening

Wie al bekend is met Android applicaties zal zeker niet verdwalen in onze vernieuwde App. Dat komt omdat wij deze volledig hebben opgebouwd met standaard Android componenten. Denk hierbij aan de navigatie door de app en de menu’s die je ziet als je een datum of tijd wilt selecteren. Hierdoor is de bediening van de app herkenbaar en daarmee veel intuïtiever.

Tijdregistratie op projecten

Wil jij met de app registreren hoeveel tijd medewerkers aan een bepaald project besteden? Maar mogen deze medewerkers geen eigen smartphone meenemen naar de ‘werkvloer’? Dan is dit dé functionaliteit voor jou. Hiermee kan de leidinggevende snel de uren van meerdere medewerkers op een bepaald project boeken. Ook is het mogelijk om de voortgang van het project aan te geven voor meer inzicht in de gemaakte en te maken uren. Dat geeft nog meer inzicht.

Ook wij kiezen voor iOS

Hij komt eraan: de iOS app. Met alle bekende functionaliteiten uit de Android app, maar dan voor iOS.
Hier alvast de allereerste ‘sneak-preview’!

ontwikkelingen_15_2
iPhone

Voorproefje

Dit is de eerste sneak-preview van onze iPhone app. Deze houden wij uiteraard zo veel mogelijk in lijn met onze Android app. Op die manier voelt de iPhone app net zo vertrouwd als de Android app.